תריס סורג חשמלי

עבור כל אחד מאתנו, תחושת הביטחון האישי כשאנחנו נמצאים בבית הפרטי שלנו, היא הדבר שעליו נהיה הכי מעוניינים לשמור. בכדי לאפשר הרגשת ביטחון, אחת מהפעולות בהן ננקוט היא התקנת סורגים, אשר מייצרים חסימה וחציצה בין הבית אל החוץ. סורגים מונעים כניסה של זרים לא-רצויים, ועם זאת הוויזואליות שלהם מרתיעה חלק מהאנשים. הצורך בהגנה על ביטחון הדיירים, וכן הרצון לייצר מוצר נוח לשימוש שהוא גם נאה למראה, גרמו לפופולריות העולה של תריס סורג חשמלי, המותקן בבתים רבים בישראל וכן בבתי עסק.

מהו בעצם תריס סורג חשמלי?

לעומת תריס רגיל חשמלי, אשר בהפעלת מאמץ מסוים ניתן להרמה מבחוץ- תריס סורג שעובד על חשמל אינו מאפשר זאת, ולכן יכול להגן היטב מפני פריצות. תריס כזה נותן מענה לשני צרכים עיקריים:

  1. מייצר הגנה מספקת, בהיותו עשוי מחומרים קשיחים כמו פלדה ואלומיניום עבה. לא ניתן לנסר אותו, ואין צורך לסגור אותו עד הסוף על מנת שיגן כמו שצריך. לעומת תריס חשמלי רגיל, תריס הסורג מגן במאה אחוז גם כאשר הוא איננו מוגף לחלוטין- כלומר כאשר הוא כן נוגע בקרקע, אך עדיין ישנם פתחים בין השלבים שלו.
  2. מאפשר הצללה ובנוסף כניסה של אור בשעות היום, מבלי להתפשר על רמת הביטחון.

יתרונות של תריס סורג חשמלי והמלצות לרכישה

האפשרות ליהנות מקרני השמש, מבלי לחשוש שבהגפה חלקית של התריס תרד רמת ההגנה שלו, מייצרת בין היתר גם חיסכון בחשמל. אור טבעי שנכנס הביתה חוסך את הצורך להדליק נורות, ולכן התריס מצוין גם בעבור שומרי שבת, למשל, שלא יכולים להשתמש בחשמל במהלך השבת, ויכולים לבחור להגיף את תריס הסורג שלהם עד הרצפה אך לא עד הסוף, ובכך ליהנות מהאור הטבעי של השמש.

עבור עסקים שפתוחים רק בחלק משעות היממה, תריס סורג חשמלי מאפשר הצצה של לקוחות פוטנציאליים אל תוך בית העסק, גם שלא בשעות הפעילות- ובכך עשוי להגדיל את המכירות. חשוב לוודא כי התריס שאתם עומדים לרכוש עומד בתקנים הנדרשים, ושיש לו מנגנון ידני להפעלה, על מנת ליהנות מכל יתרונותיו- גם במקרה של הפסקת חשמל.