שיפוץ בניין חיצוני

היום לא חייבים להוציא המון כסף על דירה חדשה, המחירים לא מפסיקים לעלות ואנשים רבים מוצאים את עצמם במצב שהם לא יכולים להרשות להם דירה חדשה או לשדרג דירה קיימת.

יש פתרון !

לא חייבים לקנות דירה חדשה, היום אפשר לרכוש דירה יד שניה או דירה ישנה ולבצע שיפוץ בניין חיצוני, אם באמצעות תמ"א 38 או באמצעות סגירה מראש מול הדיירים בבניין להשקיע את הכסף ולבצע, לא מעט אנשים מחפשים בניינים בעלי 2-3 קומות בלבד ולפני הקנייה מבצעים כי הדיירים מעוניינים לבצע או תמ"א 38 או סתם שיפוץ חיצוני לבניין וככה כאשר הם רוכשים את הדירה הם יכולים בעלות דיי נמוכה לבצע שיפוץ כללי יחד עם כל הדיירים במבנה וככה להרוויח פעמיים.

גם משקיעים עושים זאת

שיפוץ בניין חיצוני זאת אחת מהדרכים העדיפות על משקיעים בנדל"ן – רוכשים בניין ישן במחיר נמוך, מבצעים שיפוץ כללי בבניין או בדירה ואחר כך מוכרים אותו במחיר גבוה יותר, הרבה משקיעי נדל"ן מבצעים את הפעולה הזאת וככה מרוויחים הון עתק.

החלטתם לבצע שיפוץ – מה צריך לדעת?

אז השגתם את הסכמת כל הדיירים לשיפוץ כללי של הבניין ואתם מעוניינים להתחיל לבצע, חושבים על אינטרקום וסגירת המדרגות לכניסה חיצונית, אולי אפילו לעשות ממ"דים לכל הבניין או מעלית? זה הזמן למצוא את הקבלן הנכון לביצוע השיפוץ, היום יש המון קבלנים בשוק וכל אחד מומחה, קודם כל כדאי לבדוק האם אותו קבלן ביצע כבר עבודה כמו שאתם מעוניינים לבצע, לעיתים קבלנים מתהדרים בנוצות לא להם ולכן יש צורך לבדוק כל דבר בציציות.
חפשו מידע על אותו קבלן והחברה שלו בגוגל, בדקו האם היו נגדו תביעות, האם החברה שלו פעילה ברשם החברות ובמצב תקין, נסו למזער את הטעויות כמה שיותר, שאלו אנשים, התייעצו עם מומחים אולי אפילו סוכני נדל"ן באיזור האם הם מכירים את אותה חברה שאתם רוצים לקחת.
קחו כמה הצעות ואל תנעלו על חברה אחת, בדקו והתמקחו, לעיתים תגלו הפרשים משמעותיים בין קבלן לקבלן – ההפרש הזה אל תשכחו מתחלק בין כל דיירי הבניין כך שכל סכום שיורד מהסכום הכולל אתם מרוויחים הרבה יותר, דרשו לקבל זמנים מדוייקים של העבודה ואופן ביצועה, האם צריך לעזור את המקום כאשר מתבצע השיפוץ או ניתן להמשיך לגור בבית כרגיל ודאגו שהכל יהיה בשקיפות מלאה מולכם ומול נציג הדיירים.