עיצוב הבית בגרניט פורצלן

אריחי קרמיקה מסוג גרניט פורצלן מתאפיינים בעמידות גבוהה ולכן מומלצים בעיקר לריצוף וחיפוי קירות פנימי וחיצוני במבנים.

עם זאת, בשנים האחרונות בולט היתרון שלהם גם בעיצוב הבית. הנה כמה סיבות שמסבירות למה:

א. מחיר סביר ביחס לחומרים אחרים – בעלי בתים ודירות שמציבים את השיקול הכלכלי בראש סדר העדיפויות מגלים במהירות שהמחיר של אריחי גרניט פורצלן סביר ומשתלם בהשוואה לחומרי ריצוף וחיפוי קירות אחרים.

בעזרת אריחי קרמיקה מן הסוג הזה ניתן לשמור על מסגרת התקציב, לשנות לחלוטין את המראה של הבית גם במהלך שיפוץ מקומי ולהשיג סגנון דקורטיבי ייחודי.

ב. עמידות בפני שבירה ושחיקה – עוד שיקול משמעותי עבור בעלי בתים ודירות הוא עמידות. בניגוד ללקוחות במגזר העסקי או הציבורי, אדם פרטי לא יכול להרשות לעצמו להחליף את כל הריצוף בבית לעיתים קרובות.

הפתרון היחיד שעל הפרק עבורו הוא עיצוב באמצעות אריחי גרניט פורצלן שעמידים בפני שבירה ושחיקה, שומרים על צורתם לאורך זמן ובחלק מהדגמים מכוסים בשכבה דקה של זכוכית להגנה מפני ספיגת חומרים ויצירת כתמים.

ג. מגוון צבעים ודוגמאות – בסופו של דבר, אי אפשר לבחור פתרון ריצוף או חיפוי קירות לעיצוב הבית בלי להתייחס להיבט הדקורטיבי. גם כאן יש יתרון משמעותי לאריחי קרמיקה שמיוצרים מחרסינה (פורצלן): אפשר להשתמש בהם למטרות עיצוביות שונות וניתן לשלב כבר בתהליך הייצור מגוון עצום של צבעים, דוגמאות ומרקמים.

כמו כן, יש אריחי קרמיקה שמחקים חומרים יקרים יותר כמו אבן טבעית ושיש וגם אותם אפשר לשלב בעיצוב חלל הפנים או החוץ של הבית הפרטי.

טיפים ליישום הקרמיקה

כדאי לעצב את הבית עם אריחי גרניט פורצלן שפרושים במרווחים מינימאליים של 2 מ"מ לפחות. באולמות התצוגה אתם תראו את האריחים צמודים וללא מרווחים, אך קחו בחשבון שבבית שלכם זה ייראה מעט אחרת. אל תנסו להצמיד את האריחים בזמן הריצוף כי זה עלול לגרום לעיוותים ואף לשבירת הפינות.

בנוסף, בדקו את הכמויות שניתן להזמין. תאמו התקנה מקצועית והזמינו פאנלים חתוכים מראש כדי לקצר את זמן ההתקנה.