עבודות אלומיניום במהלך שיפוץ

אם בעבר אנשים התעניינו בקניית דירה חדשה וזאת לאחר שהם הגיעו למסקנה שדירתם נראית ישנה ואינה מספקת את דרישותיהם, כיום המצב השתנה.

העשור האחרון הביא איתו עליית מחירים תלולה של דירות חדשות ואת התפתחותו של תחום השיפוצים. שני אלו הובילו לגישה שונה בקרב אנשים רבים ונכון להיום רבים מוותרים על קניית דירה חדשה ומחליטים להתמקד בשיפוץ יסודי של הבית, שיפוץ שישלב עבודות תחזוקה מקיפות ועיצוב פנים חדשני. כיצד עבודות אלומיניום משתלבות כיום ברוב עבודות השיפוץ? התחילו לקרוא!

 

חלונות ותריסים מעוצבים מאלומיניום, דלתות איכותיות המעוצבות בטוב טעם וממוסגרות במשקוף אלומיניום, פרגולות חיצוניות שעשויות מאלומיניום וחומרים נוספים, סגירת מרפסות על ידי פרופילים של אלומיניום, התקנת תריסים, משטחי חיפוי מאלומינים , פרזולים, קירות מבודדים מאלומיניום הם רק חלק מרשימה ארוכה מאוד של עבודות המערבות אלומיניום. נכון להיום שימוש באלומיניום למגוון עבודות שונות הוא חלק בלתי נפרד מכל עבודת שיפוץ.

 

עבודות אלומיניום הוא כינוי לכל אותן עבודות בהן עושים שימוש בחומר האלומיניום. הבחירה של חברות שיפוצים בחומר זה היא משום יתרונותיו הרבים. האלומיניום הוא אחד החומרים הקלים ביותר לעיבוד, מדובר על חומר איכותי, גמיש, קל משקל, בעלות נמוכה. האלומיניום עמיד, חזק, נוח לעיצוב ובעל יכולות בידוד נהדרות. יכולות הבידוד שלו הופכות אותו לפתרון יעיל ביותר במקרה בו מעוניינים בבידוד תרמי ובידוד אקוסטי. חומר זה אינו דורש תחזוקה רבה (בהשוואה אל חומרים אחרים המשמשים לבנייה ושיפוץ) והוא נחשב חומר שידידותי לסביבה. כלומר, מדובר על חומר מועדף בבנייה הירוקה. השימוש באלומיניום בעת השיפוצים יבטיח לבעלי הדירה אפשרויות עיצוב מגוונות, תחזוקה מינימאלית, עמידות לאורך זמן וכמובן הוצאה נמוכה יותר על קניית החומרים שישמשו לשיפוץ. נכון להיום אלומיניום הוא אחד החומרים הפופולאריים ביותר בעולם השיפוצים והבנייה.

 

נקודות חשובות טרם תחילת עבודה

טרם ההחלטה על יישום עבודות אלומיניום תמיד חשוב לוודא שעבודות אלו נעשות בהתאמה מלאה לכל התקנים הישראלים (רצוי גם בהתאמה לתקנים אירופאים). בנוסף, חשוב לוודא שאותה חברת שיפוצים בה אתם בוחרים היא חברה שמעסיקה אנשי מקצוע שמומחים בכל הקשור אל עבודות אלומיניום שונות במהלך שיפוצים. כל אנשי המקצוע שעוסקים בעבודות אלו חייבים להיות בעלי אישור ממכון התקנים. נקודות חשובות נוספות אותן יש לוודא טרם תחילת יישום עבודות האלומיניום בביתכם הן שהעבודה אכן כוללת גם צביעה של האלומיניום ושהצבע בו משתמשים עמיד בפני נזקי מזג האוויר. בהצלחה!