משפצים את הבית ומקררים את הקיץ עם מאורר מזגן

מאוור מזגן

עונת הקיץ ובפרט חודשי יולי אוגוסט, תקופת החופש הגדול, זו עונת השיפוצים. משפחות וזוגות רבים בוחרים לערוך בחודשים אלו את השיפוצים בבית, בין היתר בגלל שהילדים נמצאים בחופשה וכך השינויים והשיפוצים לא פוגמים ביכולת שלהם ללמוד בצורה שלווה, וכן בכלל שההורים בעצמם יכולים לקחת חופש ולנהל את השיפוץ.

שיפוץ בית בדרך כלל נועד לשנות את המבנה הפנימי שלו כשלעיתים, מתי שזה אפשרי, מדובר גם על תוספות חיצוניות של קומות שלמות, חדרים או גג. במסגרת השיפוצים מעצבים את הבית מחדש, כך שיתאים לצרכים החדשים של בני הבית ובמקרים אחרים, על מנת לעלות את ערך הנכס כך שיהיה ניתן למכור במחיר גבוה מזה שהוא נרכש.

בין השיפוצים הפופולאריים ביותר אפשר למצוא, עיצוב מחודש של המטבח, בניית חדר שירותים, שינוי שטח החדרים, ריצוף מחודש וכן התקנת מערכת מיזוג אוויר, כך למשל אנחנו יכולים בשיפוצים אשר נערכים בחודשי הקיץ, דרישה להתקנת מזגן.

מי שרוצה לחסוך בעלויות השיפוץ יכול לבצע אותו כפי שהוא מבקש אך במקום להתקין מזגן או מערכת מיזוג אחרת שדורשת הקמת תשתית אשר עולה הרבה כסף ודורשת זמן, ניתן להשתמש במקום זה במערכת של מאוורר מזגן, מערכת שהיא הרבה יותר פשוטה וזולה, ויכולה להתאים לכל חדר.

מה זו מערכת מאורר מזגן ומדוע היא עדיפה על פני התקנת מזגן

מערכת מאוורר מזגן היא למעשה מערכת ניידת, שמחברים לחשמל, היא בנויה בצורה דומה למאוורר אך היא יכולה לקרר את החדר כמו מזגן. מדובר במערכת חסכונית יותר ממזגן הן בעלויות ההתקנה שלה, מאחר ואין צורך להתקין תשתית מקדימה לצורך שימוש במערכת, וכן בעת השימוש מערכת זו חסכונית ממערכת מיזוג אוויר רגילה, מאחר והיא צורכת פחות חשמל.

על מנת ליהנות ממערכת זו בצורה אופטימאלית, הרי שבזמן השיפוץ, ניתן ליצור מערכת בידוד בחדר אשר ישמור על הקור בצורה נכונה. כך מצד אחד, ברגע שמדליקים את המערכת הטמפרטורה תישמר כפי שהיא, ומצד שני, בימים קרים, אפשר להשתמש באמצעי חימום ואז הטמפרטורה הגבוהה תישמר. מערכת הבידוד גם תאפשר למנוע כניסה של רעשים מבחוץ.

מאחר ואנחנו משפצים את הבית, אז ניתן גם להתאים את החדרים השונים מבחינת פתחי אוורור שונים, בהתאם כמובן לאפשרויות בכל חדר, כך שעבודת מאורר מזגן תהיה אכן אופטימאלית ולא תתבזבז לחינם. לשם כך מוטב לבחון היכן רצוי להציב את המערכת וכיצד.

נקודה אחרונה שיש להתייחס היא שטח החדר, מאחר וייתכן ונעשה שינוי בשטח החדר כך שנרחיב אותו, הרי שאנחנו צריכים לקחת בחשבון את גודל השטח החדש בשביל שנוכל להתאים לו מאוורר מזגן עם עוצמה שתאפשר קירור של כל החדר, כך שבכל מקום בו נהיה, נהנה מאוויר קר ונעים.