מחדשים את האריחים: ריצופים מודרניים עם אריחים מצוירים

משפצים את ביתכם? אתם פותחים לעצמכם חלון הזדמנויות לשדרוג הבית כולו, ובמסגרתו תוכלו לשנות את מראהו הפנימי. אחד ממחוללי השינוי החזותי של הבית הוא ריצוף וחיפוי באמצעות שילוב בין ריצוף מודרני של הבית ואריחים מצוירים על קירותיו.

בקיר לבן, חשוף ואחיד, אין כל ייחוד. לעומתו – חיפוי באמצעות אריחים מצוירים ובחירת אריחים מודרניים וקלאסיים לריצוף, משרים על הבית אווירה שונה, צבעונית, מקורית. אריחים מצוירים מאפשרים לכם לטבוע את רצפת הבית וקירותיו בחותם טעמכם האישי.

אף שאין הכרח בשכירת שירותו של איש מקצוע בחיפוי הבית באריחים, כדאי ומשתלם מכל בחינה, גם, בשורה התחתונה, מבחינה כלכלית, לבחור ולשכור שירותים של קבלן ביצוע מקצועי בתחום ריצוף וחיפוי הבית.

חידוש אריחים – מבט אחר על הבית

חידוש הבית באמצעות אריחים מצוירים וריצופים מודרניים משווה לו חזות יוקרתית. האריחים שוברים את המראה האחיד, הלבן, החיוור ולא אחת – הדהוי. הם משנים באופן ניכר ובולט לעין את המראה הפנימי של הבית, משנים את האווירה בו, מחיים אותו.

כאשר בוחרים לבצע שיפוץ כללי, ודאי נכון לנצל אותו להחלפת הריצוף ולחיפוי הקירות באריחים צבעוניים וססגוניים. ניתן לשוות לכל מתחם וחדר בבית אווירה שונה וייחודית באמצעות שימוש באריחי קרמיקה למטבח ולבית, בדגמים שונים. לדוגמה: ילדים ודאי יעדיפו אריחים מצוירים על קירות חדרם, מה שלא בהכרח יעדיף מי מהוריהם או שניהם בחדר או בחדרי העבודה שלהם.

כאשר מדובר במתחמים המשותפים לכולם כגון: סלון, מטבח, חדר אמבטיה ועוד, כדאי לקבל החלטה מוסכמת או לפחות ברוב קולות, כדי לא לתת למי מהדיירים תחושה של קיפוח.

עמידות האריחים ואורך חייהם

כדאיות העשרת הבית באמצעות ריצופים מודרניים עם אריחים מצוירים אינה מוטלת בספק גם מההיבט התחזוקתי: קל ופשוט לנקות את הרצפה ואת הקיר. ניתן להסיר ממנו כתמים בקלות. העמידות והחוסן של האריחים מאפשרים לדיירים ליהנות מהם לאורך שנים.

כדי להפיק את מרב התועלת מהאפקט החזותי המרשים של ריצוף מודרני ושל אריחים מצוירים, רצוי ומומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע כדי לעמוד על המאפיין והמבדיל בין סוגי אריחים שונים.  בחירה מושכלת, המתבססת על מידע רלוונטי על אודות הריצוף והחיפוי, תאפשר לכם לחדש את הבית ולהתחדש בו.

טיפ קטן עם רווח גדול: כאשר אתם מאפשרים לילדיכם לבחור אריחים מצוירים לפי טעמם, אתם יוצרים אצלם תחושה כי אתם מכבדים את בחירתם על ידי עצם האפשרות לממש אותה. אתם מאפשרים להם להיות יצירתיים בבחירת אריחים שינעימו להם את השהייה בחדרם הפרטי.

עבודה עצמאית או מקצועית?

החלטתם לקשט את קירות הבית באריחים מעוצבים בצבעים ייחודיים? כעת וודאי נשאלת השאלה, האם לנסות לחסוך ולהרכיב את האריחים שנרכשו עצמאית, או לחילופין להזמין שיפוצניק לביצוע מקצועי שישאיר אחריו קירות משופצים בעלי מראה חדיש ורענן לאורך זמן. לכל בחירה שתעשו היתרונות והחסרונות שלה, אך יש לקחת בחשבון שאנו לא משפצים את הבית כל יום, אז כן נמליץ לפנות לשיפוצניק או בעל מקצוע לביצוע המלאכה, אפשר למצוא גם מחירים נוחים לעבודה, כך נהנה מקירות מודרניים עם אריחים יפים שיחזיקו מעמד עוד הרבה שנים.