מדוע יש צורך בציפוי מתכות

מוצרי מתכת רבים מרכיבים את חיי היום יום שלנו, ויש להבטיח את עמידותם

אם תסתכלו לימין ולשמאל, סביר להניח שברדיוס של מטר מהמקום בו אתם יושבים או עומדים תגלו שישנם לפחות שניים שלושה מוצרי מתכת שונים, כאשר מתכות מסוגים שונים מהוות בסיס חשוב ביותר לעולם המודרני כפי שאנו מכירים אותו. בין אם מדובר ברהיטים עליהם אנחנו יושבים, בתשתיות הבניינים בהם אנחנו נמצאים או אפילו באלקטרוניקה העדינה שבטלפונים ובמחשבים שלנו – המתכת היא חומר גלם חשוב מאין כמותו, וחשוב מאוד להבטיח את עמידותה לאורך זמן רב ככל הניתן. באמצעות ציפוי מתכות מקצועי, מבטיחים בדיוק את זה – ונסביר על כך מעט יותר לעומק.

מדוע בדיוק מצפים מתכות? מה קורה כאשר לא עושים זאת בצורה נכונה?

  • למה זה חשוב? אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בכל הנוגע למוצרי מתכת מסוגים שונים הוא כל מה שקשור לחלודה. מתכת דינה להחליד אם לא מבטיחים שהדבר לא יקרה – בעיקר כאשר מדובר בברזל, פלדה מסוגים שונים, נחושת ועוד. לכן, כשמשתמשים במתכות שכאלה ומייצרים מהן מוצרים שונים בתהליך תעשייתי, חשוב מאוד לבצע ציפוי מתכות באבץ – ציפוי שמבטיח כי חלודה לא תוכל להתפתח על שטח הפנים של המתכת, וכך למעשה שומר על עמידותה לאורך זמן. מעבר לכך, ציפוי המתכות הוא גם אסתטי במידה מה, וזהו ערך מוסף.
  • עשו זאת נכון – כאשר מוצר מתכת חשוף למים ולחמצן לאורך זמן, הוא יתחמצן ויפתח חלודה אלא אם מבצעים בו ציפוי מתכות מקצועי. גם אם מבצעים עבודה לא מדויקת, ורק חלק משטח הפנים של המתכת פוספס בתהליך הציפוי – יכולה להתפתח בו חלודה, וצריך לוודא שהדבר לא קורה ושאנחנו מצפים את המתכת בה אנחנו משתמשים בצורה המקצועית ביותר.

כשאתם צריכים לבצע ציפוי למוצר מתכת, ודאו כי אתם עושים זאת אצל מקצוענים

ישנן חברות בשוק כיום שמתמחות בכל מה שנוגע לציפוי מתכות מקצה לקצה – בלי להשאיר מקום לטעויות. חברות מקצועיות שכאלה יכולות לבצע ציפוי בעצמן למוצרי המתכת השונים שלכם, או לתת לכם פתרון לציפוי מקצועי בתהליך הייצור שלכם.