טיפים לעיצוב פנים

interior

 

  1. עיצוב בתים:

לעצב בית פרטי זה תמיד אתגר מעניין ומגוון. בעזרת נסיון, הקשבה ויצירתיות אנחנו מעצבים לכל משפחה את בית החלומות שמשקף את הרצונות והסגנון האישי שלה, תוך שימת דגש על לוחות זמנים, תקציב ועוד. בסוף התהליך תתקבל תוצאה שתהיו גאים בה.

  1. הום סטיילינג:

הום סטיילינג – הלבשת הבית, פגישת היכרות קצרה מספיקה כדי ללמוד ולהבין את הצרכים האישיים שלכם ולהגשים את החלומות והפנטזיות שלכם. באמצעות תכנון וארגון מחדש של החלל, התאמת צבעים, תאורה ופריטים דקורטיביים מעוצבים, אפשר להשיג תוצאות מרגשות.

  1. עיצוב משרדים / עסקי:

עיצוב המשרד לוקח בחשבון שתי אוכלוסיות עיקריות, הראשונה הינה עובדי המשרד שעבורם יש ליצור סביבת עבודה נוחה ויעילה. לא פחות חשוב, על המשרד להיות מזמין ונעים לאוכלוסייה השנייה שיש לקחת בחשבון שהיא האורחים ולקוחות המשרד. בעזרת הניסיון הרב שצברנו, נעצב עבורכם משרד מודרני יפה ויעיל. אם אתם מחפשים משרדים בחיפה להשכרה הגיע הזמן לעשות את זה כמו שצריך…!

  1. עיצוב דירות יוקרה:

עיצוב דירות יוקרה זו אומנות והתמחות ייחודית, באמצעות שילוב פריטים וחומרים בלתי מתפשרים ליצירת שלמות ואלגנטיות מתוחכמת אעשה הכל לעצב עבורכם את בית החלומות שלכם.

  1. עיצוב מטבחים:

המטבחים בשנים האחרונות הפכו לחללים המרכזיים בבית, בתכנון נכון, נעצב עבורכם מטבח מאובזר בצורה פונקציונאלית המשתלב בעיצוב הכולל של הבית ומותאם אישית לסגנון העיצובי ולצרכים של הדיירים.

  1. עיצוב חדרי שינה:

המטרה שלי ליצור אווירה נעימה ומפנקת בחדר האינטימי ביותר בבית, לעצב חדר רומנטי לשימור האינטימיות והאהבה לאנשים שאוהבים לבלות יחד.

  1. עיצוב חדרי מגורים:

חדר המגורים, מרכז הבית, האזור שבו כל המשפחה מבלה שעות איכותיות יחדיו, עיצוב חללים פתוחים עם שילובים מודרניים ליצירת חלל מזמין ונוח לבילויים משפחתיים. תכנון מערכות תאורה תמונה וקול ליצירת אווירה אופטימאלית.

  1. עיצוב חדרי רחצה:

שימוש במשטחים וחומרים חדשניים, מגוון פתרונות לחללים רטובים, הופכים את האמבטיה לאטרקציה עם אפשרויות עיצוב אין סופיות.

  1. עיצוב חדרי ילדים:

לעצב חדר ילדים זו חוויה חיובית ומהנה, התאמת עיצוב לכל ילד שלוקח בחשבון את התחביבים והסגנון שלו. עיצוב חדר ילדים חייב להיות בשילוב הצרכים המשתנים ללא הרף של הילדים המתבגרים.