חמישה טיפים לשיפוץ הדירה הישנה – חדשה

מעבר דירה הינו אירוע מרגש מאוד, אך עוד לפני שחברת הובלות תגיע לפנות את הרהיטים, יש לא מעט עניינים טכניים איתם צריך להתמודד על מנת שהמעבר יעבור בשלום.

אחד מהנושאים העיקריים הוא שיפוץ הדירה  על מנת שתיראה כחדשה, במאמר זה נציג לכם מספר רעיונות שיכולים לעזור בכך.

חמישה טיפים לשיפוץ הדירה החדשה

בעלי מקצוע

אמנם רבים מאיתנו אוהבים לעבוד עם הידיים, אבל בסופו של דבר לכל אחד יש תחומים שונים בהם הוא חזק יותר, ועדיף להשתמש בבעל מקצוע עליו ניתן לסמוך. בעלי מקצוע שיכולים לעשות הבדל גדול במעבר ושיפוץ הדירה הינם בין היתר – אדריכל, נגר, שרברב, חשמלאי, ואפילו חברת הובלות בעלת ניסיון, שלוקחת חלק משמעותי ביום המעבר שלכם.

תכנון כלכלי

קניית דירה חדשה היא עניין יקר, ולכן מומלץ לחשב מראש את מחיר השיפוץ בנוסף למחיר הדירה עצמה. לא מעט אנשים קונים דירה, ובסוף לא מסוגלים לשפץ אותה ברמה ובאופן שהם רצו מפני שנגמר להם התקציב.

תאורה

דירות שונות מקבלות תאורה שונה בשעות שונות של היום, ולכן כדאי להתחשב בכיווני השמש, ובהתאם לכך בגודל החלונות וכיוונם. יש לשים לב לכך שחלונות רבים או גדולים עלולים להשפיע על הבידוד של הדירה, ולכן להתחשב באקלים בו נמצאים ובמערכות חימום וקירור בהתאם.

כניסה

כידוע, הרושם הראשוני הוא חשוב מאוד, ולכן מומלץ להשקיע באזור הכניסה לבית על מנת שהנכנסים אליו, ובהם גם אתם, תשמחו להיכנס. כדאי להשקיע בצבעים יפים, אומנות מתאימה, ועוד.

חניה

למי אין רכב כיום? בדרך כלל למשפחה ממוצעת יהיה לפחות רכב אחד, אם לא שניים, וכדאי להתחשב ברכבים אחרים שעלולים להגיע אף הם – החברים יביאו רכב פרטי, חברת הובלות תביא משאית, והילדים ירצו גם מקום לשחק בחוץ. לכן כדאי להשקיע גם לטפל באזורים שבחוץ לבית שיהיו בנויים בצורה הגיונית.

כניסה לדירה המשופצת

כמובן שיש מרכיבים רבים בהם צריך להתחשב, החל בחברת הובלות אמינה וכלה בהזמנות לחנוכת הבית, אבל תשומת לב למספר קטן של פרטים יכול להיות ההבדל בין דירה חדשה שתישאר בגדר דירה, לבין דירה שתתאהבו בה מיד, ותהיה בית.