התאמת פינת אוכל לאחר שיפוץ

מרהטים לאחר שיפוץ ולא יודעים אלו רהיטים כדאי לבחור או מתי מומלץ לרכוש רהיטים? הגעתם למאמר הנכון עבורכם. בשורות הבאות, אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למאמר על התאמת הריהוט לאחר השיפוץ ומענה על השאלה הנצחית: "האם לרכוש ריהוט חדש או להישאר עם הקיים?", וגם נגלה לכם מתי הרגע הנכון לרכוש רהיטים.

תקופת השיפוץ יכולה להיות נעימה

תקופת השיפוץ זוכה למוניטין שלילי ולא נעים, רבים חרדים מתקופת השיפוץ עד כדי כך, שהם מוצאים את עצמם דוחים שוב ושוב את השיפוץ עד שהם מגיעים למצב בו הם אינם יכולים לחיות עוד בבית וחייבים לשפץ אותו. מהדחייה הזו מובן כי כבר הכניסה אל עבר תקופת השיפוץ שלילית ולא מפליא כאשר גם השיפוץ עצמו נוטה לכיוון שאינו חיובי ולא תמיד בצדק. הגיע הזמן לשים את כל הקלפים על השולחן ולגלות לכם כי תקופת השיפוץ, אינה חייבת להיות נוראית ולמעשה היא יכולה להיות התקופה המרגשת ביותר שתהייה לכם, לאחר רכישת הדירה. אותה התרגשות יכולה לנבוע מכל אלמנטי השיפוץ כולל רכישת ריהוט חדש.חשוב לציין כי לא חייבים לרכוש את כל הריהוט מחדש ולעיתים רכישה של פריט רהוט אחד כדוגמת פינת אוכל, יכול לעשות את העבודה ולשפר את כל המראה. על מנת לבחור נכונה את הריהוט, יש לדעת ולהבין כיצד החלל המיועד יראה, להכיר את צרכי דרי הבית, להבין מה התקציב העומד לרשות הפרויקט, כך בחירת הריהוט תהייה קלה יותר, למשל: אם בבית גרה משפחה בת 5 נפשות, יש לרכוש פינת אוכל בעלת 6 כיסאות וכזו שניתן להאריך / להגדיל כאשר מגיעים אורחים.

לקוחות רבים שואלים את עצמם האם כדאי לרכוש את כל הריהוט מחדש?… ובכן, כמו שציינו לעיל, אין צורך לרכוש את כל הריהוט מחדש (אלא אם רוצים והתקציב מאפשר זאת כמובן) ואנו רוצים להתעכב רגע קט על שאלה זו. נכון, תקופת השיפוץ מלווה בעלויות לא קטנות ולא תמיד התקציב הקיים מאפשר רכישה של כלל הריהוט מחדש. על כן, יש לבחור בקפידה או פריטי ריהוט רוכשים ועם אלו נשארים, כמו כן, ניתן לשפץ ולחדש רהיטים ישנים ואין זה סוד כי הוינטאג' חזר וחוזר לאופנה. העיתוי הנכון לרכישת ריהוט הוא לאחר שהושגו הבנות וגובשו החלטות השיפוץ והיקפו.

לסיכום, כאשר אתם עומדים להיכנס להרפתקת שיפוץ, זכרו לחשוב גם על הריהוט והעיצוב הפנימי של הבית. בחרו והחליטו אלו רהיטים נשארים ואלו ירכשו מחדש. תמיד מומלץ להסתייע באיש מקצוע וכמובן להתייעץ עם הקבלן המבצע.