דרכים להוזיל את חידוש הרצפה

interior

שיפוץ בסגנון מייקאובר עושים לדירה, פחות או יותר, אחת ל 15 שנים. הסיבה יכולה להיות או בלאי או פשוט רצון לחדש את המראה הדירה.

עלות שיפוץ מסיבי יכולה לעבור בקלות את ה 100 ₪ ובמקרים רבים, בעלי הדירות מחפשים דרכים להוזיל עליות על מנת שיהיה באפשרותם לפזר שווה בשווה את השיפוץ לכל רחבי הדירה מבלי להזניח שום חלק ממנה. בפוסט זה ידובר על דרכים להוזלת חידוש רצפות.

פוליש וליטוש מרצפות

אם הרצפה שלכם מלאה בכתמים ושריטות, אבל אתם שלמים ואוהבים את המראה שלה, אין זה אומר שאתם חייבים לרצף את כל הדירה מחדש. תהליך של ליטוש מרצפות יכול להחזיר לבית שלכם את המראה המבריק של הרצפה. התהליך כולל הסרת שכבה דקה מהרצפה וביצוע פוליש לשכבה הלא פגומה שנחשפת. במקרים רבים האפקט פשוט יוצר רצפה כאילו חדשה. יחד עם זאת, חשוב להבין: לא לכל סוג מרצפות שירות זה מתאים. למשל אי אפשר לעשות פוליש לקרמיקה מכיוון שמדובר בחומר שלא סופג אליו נוזלים.

התקנת פרקט

מי שמעדיף את קו העיצוב החם לבית, ימצא בפתרון הזה אופציה נהדרת. אתם לא חייבים לכסות בפרקט את כל הבית, אבל בהרבה מאוד בתים, רצפות החדרים מכוסים בפרקט. כך תוכלו לרצף את הסלון, המטבח והמסדרונות ולהתקין פרקט בחדרים. במקרים רבים מדובר אפילו בהעדפה ולא פשרה במטרה לחסוך כסף על ריצוף.

הדבקת ריצוף

החלטתם שבכל זאת שאתם רוצים להחליף את המרצפות? אין זה אומר שאתם צריכים לשבור את הרצפה בבית. אפשר לבצע הדבקת ריצוף על הישן. כמובן שאז זה יעלה את גובה הרצפה וזה לא אפשרי בכל מצב, לכן כדאי לבדוק את האפשרויות העומדות בפניכם.

חשוב להתייעץ עם קבלן שיפוצים

אל תסגרו שום דבר דרך שיחת טלפון. הזמינו את הקבלן הביתה על מנת שהוא יוכל לפרוס בפניכם את כל האפשריות כולל מחירים. חלק מהקבלנים ידרשו עלות  בעבור הפגישה בעוד שאחרים ישמחו לבצע אותה חינם. כאשר אתם מקבלים הצעות מחיר וקובעים פגישות עם כמה קבלנים, העדיפו את אלה שלא גובים תשלום בעבור הפגישה, כך תוכלו לחסוך כסף. בישראל פועלות חברות רבות העוסקות בנושא שיפוצים כך שלא תהיה לכם בעיה למצוא קבלן אדיב.