כל היתרונות של ריתוך בלייזר – אספקה טכנית

ריתוך נדרש כמעט בכל עבודה בה ישנה השתתפות של מתכות. הריתוך הוא חיבור בין מתכות הנעשה בעזרת חימום. תהליך הריתוך הוא תהליך נפוץ ונחשב לשיטה הפופולארית ביותר לחיבור בין מתכות(כאשר הלחמה היא שיטה נוספת בה בין שתי המתכות מתווך חומר אחר שעובר התכה). ישנן מספר שיטות לריתוך מתכות. החסרונות שברובן הוא הצורך לבצע גימור לאחר הריתוך, כלומר העבודה הראשונית היא לא מדוייקת ונדרשת עבודה נוספת בכדי להביא לתוצאות רצויות. חברת Leister פיתחה מכשירי ריתוך העובדים בעזרת לייזר ומסוגלים לרתך גם פלסטיק.

לעוד מוצרים ניתן למצוא אספקה טכנית למפעלים ולתעשייה.

ריתוך בעזרת לייזר- ביצוע עבודה עדינה ומדויקת

היתרון של ריתוך בלייזר על פני שיטות אחרות הוא הדיוק שבעבודה. קרן הלייזר ללא צורך במגע מבצעת ריתוך ממוקד ומדוייק. ממש כמו טיפולים קוסמטיים הנעשים בעזרת לייזר ומחממים באופן מדוייק שערות שיש להסירן, כך מחוממת נקודת החיבור בין המתכות בדייקנות רבה. השטח המושפע מחומה של קרן הלייזר הוא מינימלי, זאת בניגוד לריתוך בשיטה אחרת שבה החומר שסביב נקודת הריתוך מושפע אף הוא. תוצאות העבודה המדוייקות מאפשר למשתמשים במכשירי ריתוך בלייזר של חברת Leister להנות מתפוקות גבוהות וממהלך עבודה צפוי וידוע מראש ללא הפתעות.

מכשירי ריתוך בלייזר לשימוש בענפים רבים

בשל עדינותם של מכשירי ריתוך בלייזר, אשר אלה המיוצרים ע"י חברת Leister מסוגלים לרתך אפילו פלסטיק, הם נעשו שימושיים מאוד בענפי תעשיה רבים אשר בעבר לא עשו שימוש בריתוך בגלל העבודה הממושכת והתוצאות הראשוניות הגסות. ענפים כמו טקסטיל וטכנולוגיה רפואית הידועים בצורך שלהם בעבודה קפדנית ומדוייקת עושים  כעת שימוש במכשירי ריתוך בלייזר, מה שמוכיח את הדיוק אליו מגיעים בשיטה זו.

ריתוך בלייזר- מוזיל את העלויות

נמצא כי בחברות ייצור אשר עברו לריתוך בלייזר ישנה הקלה בשל העובדה ששיטה זו הוזילה את עלויות הייצור, קיצרה את זמן העבודה על כל מוצר ומוצר. מחלקות הריתוך באותן חברות עובדות במהירות רבה ומגיעות לתפוקות גבוהות. הן גם עושות שימוש בפחות חומר, מה שמוזיל את עלויות הייצור עוד יותר. לאחר הריתוך הראשוני לא עובר המוצר תחנות נוספות עד להיותו מוצר מוגמר. הדבר בהחלט מקל ומאפשר להתפנות לריתוך מוצרים נוספים. ככל שישנה אפשרות לשחק עם אורך הגל של קרן הלייזר ניתן לבצע ריתוך בחומרים רבים יותר. במשך הזמן ישנו פיתוח של מכשירי ריתוך בלייזר המצליחים להתמודד עם חומרים בעלי תכונות שונות כמו מוליכות חום שונה. נמצא כי בריתוך בלייזר ישנם פחות עיוותים תרמיים והתוצאות אליהן מגיעים באמצעות השיטה הן טובות מאוד.