תיקון בעיות אינסטלציה

כאשר ישנן בעיות צנרת בבית שלכם, אתם צריכים לדעת לתקן אותן בצורה מקצועית

אם חוויתם אי פעם בעיית אינסטלציה בבית שלכם, אתם בוודאי יודעים עד כמה מדובר במצב שאפשר להגדיר אותו רק כמסריח. הכוונה שלנו היא מילולית לחלוטין – שכן תשתית הצנרת היא תשתית הניקוז העיקרית של הבית שלנו, וכאשר יש בה בעיה מסוג כזה או אחר, הדבר בדרך כלל יתורגם בבעיית ניקוז, בהצפות, בסתימות או במצבים אחרים שאף אחד מהם לא מומלץ כלל וכלל בסביבת חיים יום יומית וסבירה. משום כך, חשוב לדעת כיצד לתקן בעיות צנרת מסוגים שונים – ובעיקר צריך לדעת מה גורם להן וכיצד נמנעים מהן במבט קדימה. כעת, ננסה לתת לכם רקע מקצועי בקטנה בתחום זה.

כמה בעיות נפוצות, והמענה שצריך לתת עבורן באופן מקצועי

  • סתימות – מצב של סתימה הוא אחד המצבים הנפוצים ביותר בתחום בעיות האינסטלציה, כאשר סתימה יכולה להיגרם כתוצאה מגורמים רבים ומגוונים. החל בניקוז של מרכיבים גדולים או שומניים שסותמים פיזית את הצנרת, דרך הצטברות של שיערות, וכלה בתחבושות היגייניות או מוצרים אחרים אותם לא אמורים להוריד בניקוז. בכל מקרה, במצב של סתימה ניתן לבצע פתיחה באמצעות פומפה, וו אינסטלטורים או סודה קאוסטית – ובמצבים בעייתיים תמיד כדאי לקרוא לאינסטלטור.
  • פיצוץ צינור – בעיקר באזורים קרים, יכול להיגרם לעתים פיצוץ צינור בצנרות ישנות, ובמצב כזה ישנו בזבוז עצום של מים בתשתית הביתית, וכן נזקי תשתית ורטיבות בקירות הבית. לכן, חשוב מאוד להחליף את הצנרת ולתקן את התקלה – ולשם כך נדרש אינסטלטור ברמה הגבוהה ביותר, ברמת מהנדס האינסטלציה.
  • איתור נזילות – כאשר ישנה נזילה בקירות או בתקרת הבית, צריך בראש ובראשונה לאתר את המקור שלה בכדי לדעת כיצד לטפל בה היטב. אנשי מקצוע יכולים לבצע איתור באמצעים תרמיים – וכך לחסוך הרבה מאוד מאמץ וכאב ראש.

בכל מקרה, בבעיות צנרת צריך לפנות לאינסטלטור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר

כאשר ישנה בעיית אינסטלציה, אתם צריכים לטפל בה בצורה המקצועית ביותר ולא להקל בכך ראש – ובכדי להבטיח לעצמכם צנרת תקינה לאורך זמן, כדאי לכם לפנות לאיש מקצוע ברמה גבוהה.