שמירה על הניקיון בסביבת שיפוצים

bricks-small

בין שמדובר בבית חדש ובין שמדובר בבית ישן, לעתים עולה הצורך לשפץ אותו בגלל בלאי, צורך לתקן תקלות או פשוט רצון לעצב אותו מחדש.

שיפוצים מעין זה יכולים להיות בכל חדרי הבית או בכמה חדרים בלבד, אך זה לא משנה. כאשר עושים שיפוצים בבית נוצר בלגן רב שמקשה לעתים על ניהול אורח חיים תקין. למרבה המזל, יש פתרון פשוט שמסייע במזעור של הלכלוך והבלגן שנוצרים בעת השיפוצים וכעת ניתן ליישם אותו בכל בית.

ניקיון בהרף עין, כיצד זה אפשרי?

בערים רבות יש חוקים וכללים שלפיהם סוגי אשפה מסוימים צריכים להיות מפונים לפחי אשפה ייעודיים ולא לאלו הרגילים. למשל, כאשר גוזמים עצים או שיחים בקרבת הבית, חשוב לזרוק אותם באזורים מיוחדים על מנת שעובדי העירייה יוכלו לפנות אותם לאשפה של גזמים. זה תקף גם לאשפה שנוצרת כתוצאה משיפוץ של בתים. כאשר עושים שינוי למראה הבית, פעמים רבות נוצר אבק, חלקי קיר נשברים ויש אשפה רבה שמצטברת בכל עבר. כדי לפנות אותם, המציאו אשפתונים מיוחדים אליהם זורקים את הפסולת שיש לפנות. האשפתונים האלו הם גדולים מאוד יחסית לפחי אשפה ביתיים, מה שמאפשר לשים בהם אשפה רבה בלי לפנות אותם על בסיס יומי.

כאשר עושים שיפוץ מכל סוג שהוא, יש לבקש את האשפתונים ההלו כיוון שקשה מאוד להסתדר בלעדיהם. האשפתונים מונחים מחוץ לבית/בניין המגורים שבו עושים שיפוצים וכל עת שמצטבר לכלוך, הוא מפונה ישירות אליהם. כאשר מדובר בשיפוץ שמתרחש מעל גובה פני הקרקע, כלומר בקומה גבוהה, מחברים לאחד החלונות בבית או בדירה צינורות פלסטיק רחבים וגדולים אליהם משליכים את הפסולת שיורדת ישירות לאשפתון. זוהי מעין "מגלשה" לאשפה שמאפשרת לפנות מסה גדולה של זבל באופן לא ידני ופשוט.

התאמה לצרכי הלקוח

כאמור, גם אם גרים בבית חדש או בכזה שהוא ישן יותר, תמיד עולה הצורך בשיפוץ. יש להשתמש באשפתון בכל עת של שיפוץ, אך אין צורך לקחת אחד שהוא גדול יתר על המידה, מה שימנע ממנו להיכנס לרחוב או להפריע לתנועה. אם אתם עושים שיפוץ קטן, תוכלו לבחור לקחת מכולה אחת שתכיל את הפסולת ואם מדובר בשיפוץ גדול יותר, ניתן לקחת כמה מכולות, כך שלא תצטרכו לדאוג לפינוי.

שיפוץ של הבית הוא הכרחי אחת לתקופה וכדי לעבור אותו בצורה פשוטה ולמזער את הפסולת שמצטברת בבית, חשוב להשתמש באשפתונים מיוחדים אליהם מפנים פסולת מבנים על מנת שהבית לא יתמלא באשפה לא נעימה ומזיקה וכדי שיהיה אפשר לפנות את השיירים לאתר ייעודי על פי חוק. אשפתונים יאפשרו לכם לשפץ את ביתכם בקלות ובנעימות, על פי חוק ולפי הצורך שלכם.