סוגי תריסים וחלונות לבית

תריסי גלילה חשמליים מסמלים את הדרך שלכם לבית טכנולוגי.

בסיס התנועה שלהם הוא כמו של תריס גלילה: על גבי חוט מגולגל, אבל כאן לא כבל המשיכה הוא שקובע את גובה התריס, אלא מנגנון אלקטרוני מתוחכם שיכול להיות בשלט רחוק או במפסק שמותקן בקיר הביתי שלכם.

מהי הדרך לתריסים חשמליים המתאימים לבית שלכם, וכיצד מנגישים את התריסים הללו לבית הלקוח?

הדרך אל תריסים חשמליים ביתיים

חשוב לפנות למשווק תריסים גלילה חשמליים אשר יספק גם את המוצר וגם את התקנתו. ברי, אפוא, כי מדובר בשתי הוצאות, אולם רכישת תריס חשמלי מחברה חיצונית ללא התקנה לא תסייע בידכם לקדם את עניינכם, בשל כך שלא כל אחד יודע להתקין תריס חשמלי. במידה ופנו לחשמלאי מוסמך חיצוני ולמתקין תריסים ווילונות שיעשו זאת עבורכם הם ככל הנראה יגבו מחיר כפול ואף משולש מהמחיר שאנו נגבה עבור ההתקנה במעמד סגירת העסקה.

התקנת התריסים

התקנת התריסים החשמליים היא תהליך התקנת וילון גלילה סטנדרטי בצירוף חיבורו לרשת החשמל. החיבור יתבצע בתוך הקיר, ויש להבדיל בין חיבור עם מפסק לחיבור ללא מפסק, כששלט רחוק תופס את מקומו. במקרה הראשון – המפסק והתריס החשמלי מחוברים באופן חוטי: הכבילה מוצפנת בתוך הקיר. במקרה השני, מטרת כבילת החשמל היא אך ורק לחבר לחשמל את התריס. על גבי התריס מותקן אמצעי RF או אינפרא אדום אשר גורם לשלט להתקשר עם התריס ולבצע עליה וירידה לפי דרישה.

שירות על המוצר

זהו אחד מן המוצרים אשר שנות אחריות רבות מסופקות עליו, אפילו ביחס לתריסי גלילה אחרים שאינם חשמליים. במסגרת תקופת האחריות תהיו זכאים לשירות הן בתחום הוילונאות והן בתחום החשמל. החל משירות כמו קיצור התריס ושלביו ועד להחלפת רכיבים אלקטרוניים פנימיים במידה והתרחשה תקלה. השירות יינתן על ידי מומחים לענף הוילונות ואנשי הצוות הטכני מטעמנו. עובדים אלו יבקרו בנכס שלך במועד שנקבע ויבצע את התיקונים והכיוונים הדרושים עד להשלמת המלאכה על פי הזמנתך, או עד אשר התקלה תתוקן.

ניתן לפנות לחברת השיווק לתחום תריסי גלילה חשמליים לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!