משפצים את הבית? מחפשים פתרונות ושיטות ניקוי טובות?

משפצים את הבית? מחפשים פתרונות ושיטות ניקוי טובות? אז זה המאמר עבורכם !
מאמר זה מדבר על שיטות ניקיון המתאימות לתעשייה – דווקא בגלל זה אנו ממליצים לכם לכם לקרוא מאמר זה שיכול לתרום לכם להכיר שיטות שנכונות גם עבור הבית שלכם – והטכנולוגיה כבר קיימת …. קריאה מהנה:

ניקיון תעשייתי הינו מהחיוניים בניקיון. בנוסף לכמות האבק הגדולה שמצטברת שתעשייה, נכון שישנם המון מכשירים לניקיון, אך בנוסף לכך ישנם המון שיטות נוספות לניקיון התעשייה מפני חומרים אחרים, לדוגמה שמנים שנשפכו, רעלים, מים ועוד המון דברים אחרים.
במאמר זה נציג בפניכם שלל פתרונות ניקוי לתעשייה שיוכלו לשמש את התעשייה לניקוי יסודי במהלך זמן רב.

ניקיון חלונות בגובה

דברים חשובים שלא תמיד שמים לב אליהם, זהו ניקוי החלונות. חלונות רבים נמצאים בגובה בתעשייה, ולכן חשוב להביא אנשים עם ציוד מיוחד לעבודה בגובה, ציוד סנפלינג. אנשי מקצוע אלה אוחזים ברשותם רישיון לשימוש בציוד סנפלינג, שזהו תנאי הכרחי לעבודה בגובה.

שיטת ניקוי קיטור

ישנם שלל מכשירים ביתיים שתוכלו למצוא ברשת לניקוי קיטור ביתי, אך מכשירים אלה אינם מקצועיים ואינם מתאימים לתעשייה בשל מפרטם הטכני הנמוך. בתעשייה, על מנת להסיר לכלוכים קשים כמו חומרים מסוכנים בריצוף, ביניהם שמן מנועים שלא תמיד אפשר לשטוף באמצעות מים רגילים, יש להשתמש בשיטת ניקוי קיטור על מנת להרתיח את הכתמים הללו, ולהוציא אותם מהריצוף. הקיטור שמגיע ממכשירים בעלי מפרט טכני גבוה, רותח מספיק על מנת להשפיע על הלכלוכים הקשים. ניקוי בקיטור מתבצע לאחר הדרכה מסודרת על ידי אדם, אשר הוסמך לשימוש והדרכה במכשיר זה.

דרכים ייחודיות לניקוי חול

ניקוי חול מתבצע בדומה לשאר שיטות הניקוי שהוזכרו לעיל. שיטת ניקוי זו מתבצעת על משטחים שבהן ישנו לכלוך פיזי שקשה מאוד להוריד. לאחר התזת החול על המשטח, מגרדים את החול מפני הריצוף או המשטח עליו הותז החול, ומקבלים תוצאות מרהיבות. ישנם שני סוגי מכשור לניקוי חול ויש להבדלם, האחד הוא מכשיר לעיצוב ופיסול, והשני נועד לניקוי המשטח. על מנת לנקות משטחי תעשיות, מומלץ להשתמש במכשירי ניקוי חול ועוד מכשירים דומים.

ניקוי בלחץ מים

שירותי ניקוי בלחץ מים מתבצעים לאחר שאדם אשר משתמש במכשיר זה, תודרך והוסברו לו כלל הדגשים. ניקוי בלחץ מים דומה מאוד לשיטת ניקוי קיטור, והדבר היחיד ששונה הוא טמפרטורת המים.

ניקוי בקרח יבש

שיטה נקייה, ירוקה, שאיננה גורמת לשום נזק לסביבה, שמטרתה לנקות פיח ושאר החומרים המזהמים. תהליך ניקוי זה משמש תעשיות רבות, ואף ניקוי משטחים חיצוניים של מטוסים. התהליך מתבצע כאשר הקרח עף במהירות גבוה אל עבר הלכלוך היבש. הקרח עצמו מתאדה באוויר, והלכלוך עצמו הופך לפריך ואף לקשה, וכל מה שנותר, הוא להסיר את הלכלוך עצמו.