לחסוך כסף עם תאורת לד

מי מאתנו לא מנסה לשרוד את המצב הכלכלי?

רובינו נמצאים במצב הזה. החיים במדינת ישראל מבחינה כלכלית אינם פשוטים, ונראה שיותר ויותר אנשים המוגדרים כמעמד הביניים מתקשים לסגור את החודש. בשל כך, כולם מנסים לחסוך בכל דרך, ואחת ההוצאות המשמעותיות שישנן היא ההוצאה על חשמל. החשמל אינו זול בישראל וכל דרך אשר תקטין את החשבון שלו תתקבל בברכה ולכן תאורת לד היא משהו ששווה לשקול. בעיקר אם יש לנו תאורה כלשהיא שדלוקה שעות רבות ביום או בלילה עדיף שהיא תהיה מלד ולא נורה רגילה בשביל החיסכון.

כמה התאורה הזו חוסכת?

תאורת לד חוסכת לא מעט, ורבים אף טוענים שהיא יכולה לחסוך עד שבעים אחוזים מהוצאת החשמל במידה והיינו משתמשים בתאורה רגילה. מקום כמו הגינה שלנו הוא מקום שהתאורה בו היא משמעותית בעיקר בלילה כמובן, ואנו חייבים לחשוב איך אנו יכולים לחסוך מעט ותאורת לדים יכולה להיות הפתרון. בנוסף, נורות רגילות מושפעות מקצב ההדלקה והכיבוי שלהן, ונורות לד אינן מושפעות כמעט מכך כך שזה הוא עוד חיסכון שצריך לקחת בחשבון. ניתן כמעט בחופשיות להדליק ולכבות את הנורות הללו.

בטיחות ואמינות התאורה

כשמדובר על תאורת לד רבים נוטים לשבח אותה רק בגלל החסכנות שלה, ועל כך שהיא מורידה את חשבון החשמל, אך לתאורת לד יש גם חשיבות בכל מה שקשור לבטיחות ולאמינות. לדים אינם פולטים קרינה מזוהמת לסביבתם כך שהם פחות מזהמים, ולכן אם אנו משתמשים בתאורה כזו בחדר הילדים אנו יכולים להיות רגועים. בנוסף, הלדים נחשבים לאמינים מאוד ולאיכותיים מאוד מה שאומר שכשקונים תאורה מלדים סביר להניח שלא נצטרך לקנות עוד נורה זמן רב, והאמינות של התאורות הללו אינו מוטל בספק.

אז אם אתם מתלבטים איזו אורה הכי טובה ונכונה לכם תאורה של לדים היא הדבר הנכון. אמינות גבוהה מאוד מה שמתבטא בצורך מועט בהחלפה שלהן יחד עם בטיחות מרבית בכל מה שקשור בקרינה מזהמת, וכמובן המחיר השווה לכל נפש של הנורות, והידיעה שהן תחסוכנה לא מעט בחשבון החשמל.