חשיבות איטום גגות לפני תחילת החורף

החורף הקר מתמשך כמה חודשים ובמהלכם כל שאנו רוצים הוא להתכרבל בביתנו החם. כדי לשמור את הבית חם במהלך החורף יש לעשות מספר הכנות מקדימות לפני תחילת העונה.

כולנו יודעים שדליפות ונזילות בבית הן דבר לא נעים, בייחוד בתקופת החורף. על מנת להימנע ממקרים כאלה מומלץ לאטום את כלל גגות הבית לפני תחילת החורף .

מהו איטום גגות?

איטום גגות הינו תהליך בו מוצמדת בצורה מדויקת יריעת איטום לגג הבית על מנת למנוע חדירה של נוזלים. באמצעות איטום הגג המבנה נשמר לשנים ולא נהרס. ישנם הרבה בעלי מקצוע המציעים מגוון של סוגי איטום וסוגים של חומרים שונים לאיטום הבית, קיים איטום באמצעות זפת, ביריעות PVC , חומרי איטום אקריליים ועוד מגוון גדול. ההיצע הרב מבטיח לכם שתוכלו למצוא את פתרון איטום הגג המתאים ביותר עבורכם ועבור ביתכם.

למה חשוב לאטום את הגגות לפני החורף?

החורף הינו עונת הגשמים, בחודשי החורף פוקדים את מדינתנו גשמים רבים ומזג האוויר מתפרע. לא כדאי להתחיל את עונת החורף במידה והגג שלכם לא אטום כמו שצריך. גג שלא עבר איטום נכון יכול בעקבות מזג האוויר הקר, המים והרוחות פשוט להיסדק ולאפשר חדירת מים אל תוך הבית. הדבר האחרון שנרצה להתעסק איתו בחורף הוא דליפה של מים אל הבית, שכן מאד קשה לטפל בזה בתקופות גשומות ולעיתים יהיה צריך לחכות עם הפתרון לחודשי הקיץ. ישנה חשיבות רבה לאיטום הגג, הבטון שמשמש לרוב הבניות בישראל ידוע כי הוא מתרחב ומתכווץ בעקבות מזג האוויר, ללא איטום צפוי הגג פשוט להתפרק.

למי פונים בנושא איטום גגות?

כפי שהצגנו קודם, איטום גגות הוא תחום גדול בשוק ותוכלו למצוא הרבה חברות המתעסקות בתחום זה ומציעות פתרונות איטום רבים. מומלץ לפנות לבעלי מקצוע עם ניסיון של שנים בתחום שיוכל לתת לכם את חוות דעתו המקצועית. כל מקרה של גג הוא שונה מקודמו ולגגות בצורות ומיקומים שונים יש לאטום בצורה שונה. וודאו כי אתם בוחרים בבעל מקצוע שיכול להציע לכם סוגי איטום שונים. זכרו, את איטום הגג נרצה לעשות פעם אחת ולהבטיח לעצמנו חורפים שלמים של שקט. כאשר רוצים לאטום את הגג כדאי להשקיע על מנת לקבל את התוצאה האיכותית ביותר.

החורף הבא שלכם הולך להיות חם ויבש

באמצעות איטום נכון של גג הבית תוכלו להנות מחורף חם, יבש וללא דאגות. איטום טוב ימנע מכם התעסקות עם בעיות דליפות ונזילות בבית, יש חשיבות לתכנון האיטום מראש, את איטום הגג יש לבצע לפני תחילת החורף על מנת ליעל את האפקטיביות שלו. בטון הוא אינו חומר שמתאים לעמוד בפני גשמים ולכן איטום גגות טוב הוא הדרך להבטיח חורף רגוע ונעים.