דלתות אלומיניום לעיצוב הדירה

דלת

למרות שהייעוד המקורי של דלתות הוא לספק הגנה על הכניסה לבית ולמנוע מגורמים בלתי רצויים להיכנס לתוך הבית, היום לדלתות ישנה משמעות הרבה יותר רחבה מייעודן המקורי.

דלתות כבר אינן מהוות רק גורם מפריד בין העולם החיצוני לתוך הבית, אלא הן משמשות כאלמנט עיצובי משמעותי דומיננטי ומשמעותי בבית.

בין אם מדובר בדלת הכניסה, דלת הגישה למרפסת, או אפילו דלתות פנים, כל סוגי הדלתות הללו יכולים לשמש ולתפקד כחלק מהעיצוב הכולל של הבית ולשרת אותו במראה שלהן. חשוב להבין כי לסוגי הדלתות השונות ישנה השפעה אדירה עם מראה הבית, וכאשר לוקחים את אותו הבית ומחליפים בו את דלתות העץ לדלתות אלומיניום למשל, ניתן לקבל מראה חדש לגמרי.

אילו סוגי דלתות אלומיניום ניתן למצוא?

  • דלתות למרפסת – אחד השימושים הנפוצים ביותר של דלתות אלומיניום הן כדלתות חיצוניות המשמשות ליציאה למרפסת או לגינה. דלתות אלו יכולות להגיע במגוון רחב של צורות וגדלים, החל מדלתות הזזה רחבות, ועד לדלתות צירים צרות. דלתות האלומיניום למעשה מורכבות מפרופיל אלומיניום אשר בתוכו מורכבים חלונות זכוכית. המבנה הזה הופך את הדלתות הללו לפופולריות ביותר כדלתות למרפסות וחצרות.
  • דלתות פנים – דלתות אלומיניום יכולות לשמש גם כדלתות פנים מצוינות. את חלונות הזכוכית השקופים ניתן להחליף בזכוכית חלבית, אשר תמנע מהדלת להיות שקופה לגמרי. כמו כן, ניתן לשחק במידת השקיפות של הדלתות בכדי להתאימן לחדרים השונים. דלת למטבח, למשל, יכולה אפילו להיות שקופה לגמרי, בעוד דלת לחדר שינה או חדר רחצה צריכה להיות אטומה. מאחר ודלתות אלו הן יחסית גמישות לעיצוב ולמשחק ניתן להתאימן באופן אישי לפי הצורך ולקבל דלתות פנים יפות ונוחות.

למה דלתות אלומיניום?

אלומיניום הוא חומר קל ועמיד במיוחד ולכן הוא יוצר דלתות קלות, עמידות, וגם מאוד יפות. מאחר ודלתות קלות הן נוחות יותר לשימוש מדלתות כבדות, דלתות אלומיניום הן דלתות נוחות ביותר. כמו כן, מאחר והדלתות משלבות זכוכית בתוך מסגרת אלומיניום, דלתות אלו אינן חוסמות את האור אלא מסייעות להכניס יותר אור שמש טבעי הביתה ולהפוך את הבית למואר יותר ויפה יותר.